Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

22-02-2011: Εγνατία Οδός - Υπογραφή για 2 ΣΕΑ σε Ελευθεροχώρι και Αρδάνιο

Print this post

Τα νέα για τους διαγωνισμούς είναι ραγδαία και στην Εγνατία Οδό. Πριν από μερικές ημέρες υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή δύο νέων Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) πάνω στον αυτοκινητόδρομο.
Πρόκειται α)για τον ΣΕΑ στο Ελευθεροχώρι Ηγουμενίτσας όπου ανάδοχος αναδείχθηκε η εταιρεία ΙΟΝΙΟΣ ΑΤΕ του ομίλου ΑΕΓΕΚ και β) για τον ΣΕΑ στο Αρδάνιο Φερών στον Έβρο με ανάδοχο την εταιρεία ΑΕΓΕΚ . Είναι άλλη μια επιτυχία του ομίλου ΑΕΓΕΚ (η εταιρεία του ομίλου ΙΟΝΙΟΣ αναδείχθηκε και προσωρινός μειοδότης για τα έργα της γ` φάσης του λιμένα Ηγουμενίτσας) που εκτός άλλων αυτή την εποχή έχει και την σύμβαση για τη συντήρηση όλου του βασικού άξονα της Εγνατίας Οδού.
Οι δύο νέοι Σταθμοί θα εξυπηρετούν τις ανάγκες για βενζίνη, εστίαση και αναψυχή και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας . Στην περίπτωση του ΣΕΑ Αρδανίου το αντίτιμο θα την Ε.Ο.Α.Ε θα είναι 0,50% επί του ετήσιου τζίρου ενώ για τον ΣΕΑ Ελευθεροχωρίου το αντίστοιχο ποσοστό θα είναι 2,50%. Με την υπογραφή της σύμβασης θα αρχίσουν να κατασκευάζονται όλες οι απαραίτητες υποδομές και μέχρι τα τέλη του καλοκαιριού και οι δύο ΣΕΑ αναμένεται να είναι έτοιμοι (όσον αφορά τα βενζινάδικα) για λειτουργία συμβάλλοντας σε νέες θέσεις εργασίας τόσο στην περιοχή της Ηγουμενίτσας όσο και στην περιοχή των Φερών Έβρου. Λίγο αργότερα χρονικά θα ολοκληρωθούν και τα υπόλοιπα καταστήματα.
Οι επόμενοι ΣΕΑ που θα δημοπρατηθούν θα είναι το καλοκαίρι και έχουν επιλεχθεί οι περιοχές της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Κοζάνης.
ΝΕΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝ
Η Εγνατία Οδός ΑΕ (ΕΟΑΕ) πρόκειται να προκηρύξει και τη διαδικασία για την δημιουργία άλλων 5 νέων σταθμών διοδίων που θα καλύψουν νέες περιοχές του βασικού άξονα. Πρόκειται για τις περιοχές Πύργια Θεσπρωτίας, Μαλακάσι Τρικάλων, Κλειδί Ημαθίας, Προφήτης Θεσσαλονίκης και Ίασμος Ροδόπης. Σήμερα λειτουργούν σταθμοί διοδίων για λογαριασμό της Εγνατίας στον Πολύμυλο Κοζάνης καθώς και στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης.


ΠΗΓΗ: epirus-engineering.blogspot.com